ביטוח רכב

ביטוח רכב מעניק לכם הגנה מפני נזק שעלול להיגרם לנהג ולרכב כתוצאה מתאונת דרכים, מגניבה או פריצה וכן לנזקים שנגרמו לצד שלישי.

בריאות 1

ביטוח בריאות

ביטוח הבריאות שיש לכולנו בקופת החולים אינו נותן מענה מלא הבריאות היא מעל הכל – דאג לבטח את עצמך ובני משפחתך למען עתיד בטוח ושקט.

hands-4051469_1920

ביטוח סיעודי

בכדי להבטיח את האפשרות לקיים חיים מכובדים גם לאחר אובדן יכולת, וזאת מבלי להסתמך על קרובי משפחה וחברים, ניתן לרכוש ביטוח סיעודי.

home

ביטוח דירה

רכישת הדירה היא העסקה הגדולה והמשמעותית ביותר שנבצע במהלך חיינו, ההיגיון מחייב שנדאג לבטח גם את דירת המגורים והתכולה למען השקט הנפשי.

bed-731162_1920

ביטוח מחלות קשות

במקרה של גילוי מחלה קשה, הביטוח עוזר בהתמודדות עם עלויות שונות הקשורות באירוע הרפואי ומסייע לך לקבל את הטיפול הרפואי הטוב ביותר

ביטוח דירה

ביטוח משכנתא

רק בפוליביט תקבלו ליווי צמוד ואישי מרגע לקיחת המשכנתא, טיפול בשליחת הפוליסה ישירות לבנק המלווה ולתנאים ומחירים אטרקטיביים במיוחד.

נורות דולקות

ביטוחי קולקטיב

אנו מתמחים בליווי גופים וארגונים גדולים. יתרון של תחנות שרות בפריסה כלל ארצית המאפשרת מתן שירות תוך כדי שמירה על אינטימיות עם המבוטח הבודד בארגון.

flight

ביטוח נסיעות לחו"ל

במקרה של מחלה או תאונה בחו”ל, אתם עלולים להיזדקק לחילוץ, אשפוז בבית חולים, קבלת טיפולים, ניתוחים ותרופות יקרי ערך שעלותם יכולה להגיע לעשרות ואף מאות אלפי דולרים